وبلاگ

- - درمیوه و سلامت
فروشگاه اینترنتی میوه دات کام - خواص گریپ فروت

خواص گریپ فروت و تاثیر آن در سلامتی

گریپ فروت در رنگ‌های سفید ، زرد ، صورتی و قرمز وجود دارد ، که می تواند طعم اسیدی و حتی تلخ تا شیرین و شیرین را در خود داشته باشد.
گریپ فروت حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C است. این میوه از پوست محافظت میکند و می تواند در کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها موثر باشد. علاوه برآن می‌تواند بخشی از یک رژیم سالم و متنوع باشد و به کاهش وزن کمک کند.

کاهش وزن

برخی افراد ادعا می کنند که گریپ فروت یک میوه معجزه آسا است.این مطالعات نشان می دهد که گریپ فروت در پایین آمدن فشار خون و میزان چربی موثر است.
فشار خون و سطوح چربی با چاقی در ارتباط هستند. یک رژیم درست به همراه گریپ فروت برای کنترل وزن و جلوگیری از چاقی بسیار توصیه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی میوه - خواص گریپ فروت

سکته مغزی

به گفته انجمن قلب آمریکا، خوردن مقادیر بالایی از فلاونوئید ممکن است خطر سکته مغزی را برای زنان کاهش دهد. فلاونوئیدها ترکیبات موجود در میوه های مرکبات مانند پرتقال و گریپ فروت هستند.
خطر ابتلا به سکته مغزی برای کسانی که بیشترین مقدار مرکبات را مصرف می کردند 19 درصد کمتر از کسانی است که کم مصرف تر بوده اند.

 سرطان

گریپ فروت یک منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها، مانند ویتامین C است. این می تواند به مبارزه با تشکیل رادیکال های آزاد شناخته شده برای مقابله با سرطان کمک کند.

گوارش

گریپ فروت، به دلیل محتوای آب و فیبر آن، به جلوگیری از یبوست کمک می کند و به طور منظم برای دستگاه گوارش سالم مناسب است.

                                                                        خرید گریپ فروت از فروشگاه اینترنتی میوه دات کام

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

Your Comment*

نام*

ایمیل*

وبسایت*